באיזה פלטפורמה כדאי להקים אתר ?
אם אתם מחפשים להקים אתר שמציע שירות רגיל כגון: אתר תדמיתי לעסק או חנות מקוונת וכדומה, כדאי שהוא יוקם בעזרת אחת המערכות לבניית אתרים. הסיבות רבות וכוללות שיקולי תקציב, אמינות, התפתחות האתר לאורך זמן, אי תלות ועוד ועוד. עכשיו צריך להחליט באיזה מערכת האתר יבנה. במאמר זה נדון בשלוש מערכות שונות וביתרונות והחסרונות שלהן.
תוכנה לצילום ושיתוף מסף lightshot
תוכנה חינמית קטנה ונוחה שמאפשרת לכם לצלם את המסך , לערוך את הצילום ולשתף או לשמור והכל בתוך שטף העבודה שלכם ומבלי להתחיל להתעסק עם כלום. כלי עבודה שלי כבר שנים רבות, ועדיין אני נתקל בכאלו שלא מכירים, אז כדאי מאוד.
תכנון תקציב בבניית אתר אינטרנט לעסק שלכם
הרבה פעמים בעלי עסקים מקימים אתר ולא לוקחים בחשבון את כל הנדרש להקמת אתר שישיג את המטרות הרצויות. במאמר זה נדון ברכיבים השונים שמרכיבים את אתר האינטרנט שלכם והתקציב שיש לקחת בחשבון עבור כל סעיף.
פרסום ממומן בגוגל לעומת קידום אורגני
החלטתם לפרסם את העסק שלכם בגוגל ועכשיו מציגים לכם שתי אפשרויות שונות בתכלית: קידום אורגני לעומת קידום ממומן. במאמר זה נסביר מהן האפשרויות האלו וביתרונות ובחסרונות של כל שיטה, כך שתוכלו לקבל החלטה מה מתאים יותר עבורכם.
עסק מתקדם עם ZAPIER
כלים זולים וזמינים, עושים הבדל גדול לעסקים גדולים וקטנים ומאפשרים להם להתנהל כעסק מודרני ומסודר שמשקיע את הזמן בניהול העסק ומבט קדימה
לוח פגישות עם גוגל
שירות של גוגל שמאפשר ללקוחות וקולגות לקבוע אתכם פגישה בלוז שאתם מגידים מראש והוא זמין לכם
לוח הארועים הזה הוא אותו לוח של גוגל, באותו מקום תראו את כל הפגישות.
שימו לב שהכלי זמין רק בסביבה עסקית של גוגל ולא למשתמשי גוגל החינם של גימייל
חיבור אתר וורדפרס עם אלמנטור למערכת דיוור ואוטומציה
סרטון זה מדגים איך מחברים אתר וורדפרס עם אלמנטור למערכת דיוור mailerlite. באופן זה כל מי שיפנה אליכם מהאתר יכול לקבל באופן אוטומטי מייל מעוצב בצורה שתרצו וגם להיכנס לתהליך אוטומציה שתקבעו עבור הפונים באתר. מומלץ.
הגדרת מטרות של אתר האינטרנט שלכם
הקמת אתר לעסק היא החלטה די ברורה. הרי בסופו של דבר לכולם יש היום אתר באינטרנט. לכן, בהרבה מקרים, מדלגים מעל השלב שמגדיר בצורה מדויקת את המטרות שלשמן מוקם האתר. כאשר לא מוגדרות מטרות בצורה מדויקת וברורה, לא ברור מה נדרש בכדי להשיג את המטרות האלו. התוצאה היא שבהרבה מקרים מקימים אתר אינטרנט שלא משיג שום מטרה והוא סתם נמצא שם, כי צריך. במאמר זה נדבר על החשיבות בהגדרת המטרות ונסקור מטרות נפוצות לדוגמא.
פרסום בגוגל או פייסבוק – מה עדיף לכם
אז החלטתם לפרסם את העסק שלכם. איפה כדאי לפרסם ? גוגל, פייסבוק ושות. במאמר זה נדון ביתרונות והחסרות של גוגל ופייסבוק כפלטפורמוט שיווק ופרסום
דומיין – הכתובת של האתר שלכם
הרבה פעמים עסקים מקדישים תשומת לב רבה למציאת שם הדומיין, אך לעיתים בעת ביצוע רכישת הדומיין, לא מקפידים על רכישה תקינה. אז בכמה מילים, הינה מה חשוב בנושא הדומיין.
האם לפרסם את העסק שלכם באינטרנט באופן עצמאי
שאלה שמטרידה הרבה עצמאיים: האם לשכור מישהו שיטפל בפרסום עבור העסק שלכם או שאתם יכולים לטפל בנושא הזה בעצמכם ולחסוך כך את דמי הטיפול. זה מובן, כסף תמיד חסר, אז אם אפשר לחסוך את הניהול, מה טוב. מסתבר שזה לא כל כך פשוט.
מדוע חשוב לחבר כלי סטטיסטיקה לאתר שלכם
הרבה פעמים אני מדבר על מנהלים ובעלי עסקים שלא מכירים את הסטטיטיקות של האתר שלהם או האם בכלל יש כאלו. אנסה לשכנע אתכם שזה הכרחי