D4B

by Hocus

מדוע חשוב לחבר כלי סטטיסטיקה לאתר שלכם

הרבה פעמים בעלי עסקים ומנהלים לא מקפידים לחבר את האתר שלהם לכלי סטטיסטיקה וגם אם חיברו, הרבה פעמים לא יודעים דבר על הנעשה שם.

‍מצב זה למעשה אומר שמידע חשוב אינו מגיע אליהם ואינו משמש אותם להחלטות בנושא האתר בפרט והחלטות בנושא העסק בכלל.

‍האם הקהל הריווחי ביותר שלהם הוא גברים או נשים ? האם יש טווחי גליאים שכדאי יותר להשקיע במאמצי שיווק ופרסום ?  אם יש קהלים כדאיים יותר, האם כדאי להרחיב את סל השירותים והמוצרים לקהלים אלו ?

‍כל אלו שאלות שוטפות ומיידיות של מנהלי עסקים כאשר הם חשופים לסטטיסטיקות על האתר.

‍חשוב לדעת שחיבור לכלי סטטיסטיקה טובים של גוגל הם בחינם לגמרי ומספקים לכם תובנות רבות על האתר. גם אם כרגע אינכם צריכים את התובנות האלו, חיבור כזה הוא יתרון במקרה ותצטרכו בעתיד לנתח מידע כלשהו. ככל שהמידע רב יותר, ככה ניתן להגיד יותר דברים על קהלי היעד, הדרכים שלהם לאתר והשימוש שהם עושים באתר.

‍ללקוחות מפרסמים, הסטטיסטיקה היא כלי שהכרחי לעקוב ולהבין וניתן להפיק תובנות רבות, וגם כאלו שחורגות מהדיגיטל, בקשר לעסק שלכם.

‍עקבו אחרי מקורות ההשגה של הגולשים המבקרים באתר שלכם ובדקו את היעילות של כל ערוץ: פרסומים שונים, פעילויות שונות, שיתופי פעולה וערוצים חברתיים.

  • הבינו את הדמוגרפיה של הקהל באתר שלכם כגון גיל, מגדר, מיקום ותחומי עניין. מידע זה יכול לעזור לכם להתאים את מאמצי התוכן והשיווק שלכם.
  • עקבו אחרי המרות ומכירות לחתירה להשגת היעדים האתר שלכם.
  • עקבו אחר פתיחה ושימוש בכלים כגון הרשמת לניוזלטר ושימוש בו,
  • עקבו אחר תהליך הגלישה באתר שלכם וזהו נקודות חולשה וחוזק לשיפור ויעול רכישות של מוצרים ושירותים והעלאת אחוזי המרה וכמובן הגדלת הכנסות.

‍לסיכום, על מנת שתוכלו לעבוד בסביבה עתירת נתונים ומידע שיאפשר לכם קבלת החלטות מבוססת, חשוב להעזר בכלי סטטיסטיקה ולעקוב אחר מטריצות עיקריות (לכל הפחות)